Maksymalny budżet na kampanię to 1800 zł. Należy:
- zaplanować odpowiednią liczbę spotów 15- oraz 30-sekundowych;
- wybrać lokalną stację radiową, która zapewni dotarcie do jak największej liczby odbiorców.
Spoty mają być zaplanowane następująco:
- 15-sekundowe w pierwszym miesiącu kampanii, co drugi dzień, bez uwzględniania dni wolnych od pracy;
- 30-sekundowe na drugi miesiąc kampanii, bez uwzględniania sobót i niedziel, również co drugi dzień.
Emisje reklam mają przypadać w czasie szczytu porannego.
Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli należy wybrać stację, która może zapewnić dotarcie do jak największej liczby odbiorców. W ramach kampanii nie wolno łączyć ze sobą emisji w różnych stacjach radiowych. Media plan należy przedstawić w formie tabelarycznej z uwzględnieniem informacji dotyczących: klienta, całkowitego budżetu, czasu trwania kampanii, wybranej stacji, terminarza emisji z datami oraz godzinami emisji, liczby spotów 15- oraz 30-sekundowych, wartości spotów 15- oraz 30-sekundowych, wartości całkowitej spotów. Media plan należy wykonać w arkuszu kalkulacyjnym.
Biuro podróży „Sky Travel" oraz oferta
wakacyjna „55+"
Adres: ul. Prosta 2a, 00-940 Warszawa
Tel. 22 678 54 76
Strona internetowa: www.skytravel.pl
E-mail: skytravel@travel.pl
Oferta wakacyjna „55+":
- przeznaczona dla osób powyżej 55. roku życia;
- czas trwania akcji promocyjnej oferty wakacyjnej: 1 maja (niedziela) - 30 czerwca.