Sklep plastyczny Artifex przesłał do Agencji Reklamy zapytanie o ofertę. Na podstawie otrzymanego maila od kierownika działu zleceń oraz załączników, wykonaj:
- rebranding logo;
- paletę barw wraz z opisem ich właściwości (RGB, CMYK, #);
- wycenę projektów.
Do rozwiązania zadania wykorzystaj plik logo_Artifex.jpg lub logo_Artifex.pdf oraz informacje zamieszczone w zadaniu.
Pliki nazwij następująco:
- rebranding.pdf
- rebranding.png
- paleta_barw.pdf
- wycena.pdf
Mail od kierownika
Cześć,
przesyłam Ci opis zlecenia. Na podstawie poniższych kryteriów wykonaj:
- Rebranding logo zgodnie z koncepcją klienta
- Dodaj tagline „Sklep plastyczny";
- Zastosuj zmianę kroju pisma na bezszeryfowy;
- Zrób lustrzane odbicie sygnetu (stalówka), tak aby nadal był przy kropce nad „i";
- Zmień kolorystykę:
- Nowa kolorystyka firmy: ciemnożółty i ciemnoniebieski;
- Część „Art" oraz „Sklep" - ciemnoniebieska (w tym kropka nad „i" na ciemnoniebiesko);
- Część „ifex" oraz „plastyczny" - ciemnożółty.
- Uwaga: kropka nad „i" w części „ifex" na ciemnoniebiesko).
- Paletę barw
- Rozmiar: 10 x 10 cm;
- Paleta barw powinna zawierać podgląd próbek kolorów wykorzystanych w nowym logo;
- Obok próbki powinien znaleźć się opis:
- Wartość CMYK;
- Wartość RGB;
- Kod koloru HTML.
- Wycenę zlecenia:
- Na podstawie wykonanych prac oraz cennika skalkuluj wartość netto i brutto zlecenia:
- Zamieść wartości netto przypadające na: wykonanie rebrendingu, palety barw oraz ulotkę (projekt+wydruk);
- Dodatkowe parametry wyceny:
- Ulotka - Format A6, 200 szt. do druku, gramatura 170g, papier matowy, układ poziomy;
- Zadruk 4/0.
Cennik
Ocenie podlgać będą:
- projekt rebrandingu logo,
- próbna paleta barw,
- wycena zamówienia

