Zadanie "rebranding"

 

Sklep plastyczny Artifex przesłał do Agencji Reklamy zapytanie o ofertę. Na podstawie otrzymanego maila od kierownika działu zleceń oraz załączników, wykonaj:

  • rebranding logo;
  • paletę barw wraz z opisem ich właściwości (RGB, CMYK, #);
  • jednostronną ulotkę A6;

Do rozwiązania zadania wykorzystaj plik logo_Artifex.jpg lub logo_Artifex.pdf oraz informacje zamieszczone w zadaniu.

Pliki nazwij następująco:

  • rebranding.pdf
  • rebranding.png
  • paleta_barw.pdf
  • ulotka.pdf

 

Mail od kierownika

Cześć,

przesyłam Ci opis zlecenia. Na podstawie poniższych kryteriów wykonaj:

  • Rebranding logo zgodnie z koncepcją klienta
    • Dodaj tagline „Sklep plastyczny";
    • Zastosuj zmianę kroju pisma na bezszeryfowy;
    • Zrób lustrzane odbicie sygnetu (stalówka), tak aby nadal był przy kropce nad „i";
    • Zmień kolorystykę:
      • Nowa kolorystyka firmy: ciemnożółty i ciemnoniebieski;
      • Część „Art" oraz „Sklep" - ciemnoniebieska (w tym kropka nad „i" na ciemnoniebiesko);
      • Część „ifex" oraz „plastyczny" - ciemnożółty.
      • Uwaga: kropka nad „i" w części „ifex" na ciemnoniebiesko).
  • Paletę barw
    • Rozmiar: 10 x 10 cm;
    • Paleta barw powinna zawierać podgląd próbek kolorów wykorzystanych w nowym logo;
    • Obok próbki powinien znaleźć się opis:
      • Wartość CMYK;
      • Wartość RGB;
      • Kod koloru HTML.
  •  Ulotkę
    • Charakter ulotki - zaproszenie na otwarcie nowej siedziby firmy;
    • Format A6, układ poziomy;
    • Zadruk 4/0;
    • Wymogi:
      • Użyj nowej kolorystyki firmy;
      • Zamieść nowe logo;
      • Umieść treść: „Zapraszamy na otwarcie nowego sklepu przy ul. Plastyków 10. Rozpoczynamy 10 października o 10:00. Rabat na wszystkie produkty w dniu otwarcia 10%! Do zobaczenia!".